Image module

ROZRUSZAJ SIĘ
W 21 DNI

PROGRAM ONLINE

KUPUJĘKUPUJĘ
Image module
  • Czy potrzebujesz ulgi i relaksu?
  • Chcesz zadbać o swoje ciało i zdrowie, zredukować sztywność, a nie wiesz, jak to zrobić w domowych warunkach?
  • A może ciężko Ci się podrapać po plecach, a zawiązanie buta jest dla Ciebie wysiłkiem?

Dzięki tym treningom będziesz cieszyć się elastycznym i mobilnym ciałem,
a dodatkowo poczujesz duże odprężenie!

KUPUJĘKUPUJĘ

Co wypracujemy przez 21 dni?

1
Systematyczność
Program trwa 21 dni nie bez przyczyny. Mówi się, że jeśli chcemy wprowadzić jakiś nawyk w swoje życie na stałe potrzebujemy ok. 3 tygodni. Regularny trening zagości u Ciebie na stałe.
2
Prawidłowe zakresy ruchu
Jeśli się nie ruszamy, nasze zakresu ruchu zaczynają się zmniejszać. Treningi oparte na mobility i stretchingu zwiększą elastyczność Twojego ciała i pomogą Ci utrzymać sprawność na lata.
3
Redukcja stresu i napięcia
Po każdym treningu poczujesz odprężenie. Twój umysł się wyciszy po ciężkim dniu. Będzie Ci łatwiej zasnąć, a jakość Twojego snu się poprawi, przez co będziesz się czuć lepiej kolejnego dnia.
4
Świadomość
W trakcie każdego treningu mówię o istotnych elementach i przekazuję wartościowe informacje w przystępny dla Ciebie sposób. Każde ćwiczenie tłumaczę konkretnie i bez zbędnych ozdobników.
Najlepszym lekarstwem dla Twojego ciała jest ruch.
Image module

Cześć! Tu Justyna 

Jestem trenerem personalnym i właścicielką prestiżowego studia treningu personalnego Invictus Training.

Działam głównie w obszarze treningu prozdrowotnego poprawiając jednocześnie sylwetkę. Chcę, aby poprzez mądry trening poprawić jakość życia, zmniejszyć lub całkowicie wyeliminować dolegliwości bólowe, np. te w obrębie kręgosłupa. Mam za sobą mnóstwo szkoleń i ciągle się rozwijam. TU możesz przeczytać o mnie więcej.

Idealną współpracą jest dla mnie kontakt „na żywo” z osobami, które trenuję, ale przez problem odległości i/lub braku czasu uwielbiam też pracę online. 

 

Nauczę Cię:

  • zwiększać efektywność każdego treningu
  • prawidłowej techniki ćwiczeń
  • zdrowego podejścia do treningu 

I o wiele więcej 

Zobacz fragment treningu

Co zawiera program treningowy?

Image
21 treningów 15 minutowych
(co daje łącznie ponad 5 godzin ciągłego treningu)
Image
Kompletny plan mobility i stretchingu na 21 dni
(135 różnych ćwiczeń mobilizacyjnych i rozciągających)
Image
Karty motywacji
(którą pomogą Ci wdrożyć nawyk w swoje życie)
Image
Planszę do oznaczania treningów
(aby utrzymać Twoje zaangażowanie)
Image
Dostęp na 1 rok
(masz nielimitowany dostęp do treningów przez 365 dni)
Image
Grupa wsparcia na FB
(prywatna grupa, gdzie możesz zadawać pytania i pomagać innym)
Image
4 testy sprawnościowe
(w ten sposób będziemy monitorować Twoje postępy)

257 zł

KUPUJĘKUPUJĘ

Przeczytaj opinie

Ewa AsiaZofia Matylda Klaudia Kasia Agnieszka Renia Klaudia
Justyna- wspaniały trener.Dziewczyna pełna optymizmu, energii i fachowej wiedzy! Super wyzwanie-10 min to niewiele czasu z całego dnia, a coś dobrego dla ciała. Kropla drąży skałe…niech to 10 min będzie ta kroplą 🙂mojemu dziecku się udało. Regularnie małymi krokami poprawil mobiliść swoich bioderek i rozciągnięcie tylnej taśmy. Warto!!!
Ewa
Super budowanie nawyku. Brałam udział w edycji na żywo i nie zawahałam się, żeby wykupić dostęp do nagrań z treningów. Justyna jest profesjonalistką. Wybrała idealne zestawy ćwiczeń i świetnie tłumaczy każde ćwiczenie. Niby tak krótkie treningi, a widać dużą różnicę. Czuję się rozluźniona, a schylenie się czy skręty nie sprawiają mi już problemów. Warto!
Asia
Bardzo podoba mi się jak są dobrane ćwiczenia, po każdym treningu czuję się rozluźniona i rozciągnięta. Treningi tłumaczone są w przystępny sposób. Polecam każdemu, kto dużo czasu spędza przy biurku.
Zofia
Świetne zestawy ćwiczeń, które pomogły mi wyjść z beznadziejnej sytuacji z moimi plecami i rozruszać inne obolałe i zastane miejsca, a co najważniejsze – faktycznie wyrobiły mi nawyk cowieczornego rytuału dla swojego zdrowia. Polecam!
Matylda
Polecam! Super ćwiczenia, które pomogą rozluźnić całe ciało. Dobrze wykorzystany czas!
Klaudia
Świetny pomysł. Bardzo dobre ćwiczenia. Różnorodne i ciekawe, a nawet innowacyjne! Podobało mi się, jak Justyna tłumaczy – konkretnie bez zbędnych ozdobników. Super sprawa takie dziesięciominutówki. Bardzo polecam!
Kasia
Świetny zestaw ćwiczeń! Tylko 10 minut, a wykonywane codziennie daje naprawdę wspaniałe efekty dla ciała i dla ducha. Polecam gorąco🙂
Agnieszka
Przygotowany przez Justynę plan pomaga rozluźnić napięcia w ciele oraz poczuć ulgę po wielogodzinnym siedzeniu przy biurku. Po ukończeniu 21 treningów istnieje bardzo duża szansa, że zwiększysz ilość treningów rozciągających w tygodniu, u mnie tak na pewno będzie i jest! Dzięki!
Renia
Krótkie, a zarazem kompleksowe treningi, prowadzone przejrzyście i w bardzo przyjemnej, odprężającej atmosferze. Świetny relaks i ulga dla napiętego ciała, zwłaszcza po długich godzinach spędzonych przed komputerem.
Klaudia

Ten program jest dla Ciebie jeśli

nie masz siły na intensywny trening, a chciałbyś zrobić coś dla swojego ciała
chcesz zadbać o swoje zdrowie i zapobiegać dysfunkcjom
nie wiesz, co ćwiczyć, żeby to miało sens i przynosiło efekt
dużo siedzisz i chcesz zadbać o swój kręgosłup, sprawne ciało na długie lata
dużo czasu poświęcasz na pracę i w gonitwie codziennych obowiązków nie dbasz o siebie
każdego dnia borykasz się z permanentnym stresem i chcesz zredukować napięcie w swoim ciele

Dla kogo nie jest ten program?

dla osób, które znają idealnie metodykę treningow mobility i stretching, a także systematycznie je praktykują
dla osób, które nie mają ochoty budować świadomości swojego ciała
dla osób, których wyłącznym celem jest zrobienie szpagatu
dla osób, które nie chcą zadbać o swoje ciało i zdrowie
dla osób, które chcą tylko kupić program, ale go nie realizować
KUPUJĘKUPUJĘ

Jak wygląda program online? 

Po wykupieniu programu otrzymasz roczny dostęp do platformy z treningami.

 

Jedyne co będzie potrzebne to mata (ewentualnie dywan/ręcznik) i na niektórych treningach krzesło/sofa/box, a także pasek (np. ten do jogi albo od spodni).

 

Trenujesz samodzielnie kiedy chcesz.

 

Możesz łączyć treningi w dłuższe sesje 30- i 45-cio minutowe.

Pytania i odpowiedzi

Dasz radę! Nawet jeśli nie ćwiczysz i nie rozciągasz się na co dzień, czujesz, że Twoje ciało jest zastane, to nic nie szkodzi na przeszkodzie ku temu, aby zacząć. Pokazuję progresje i regresje ćwiczeń, więc na pewno znajdziesz odpowiednią formę danego ćwiczenia dla siebie.

Nie 🙂 Raczej się nie spocisz na treningu, choć może zrobić się cieplej. W programie są pewne ćwiczenia, które dla niektórych osób z ograniczonym zakresem ruchu będą trudniejsze, ale na pewno nie będzie to intensywny trening.

Zawsze zachęcam, aby śmiało do mnie pisać.  Jeśli tylko znajdę czas, to odpowiem na Twoje pytania. 

Komputer lub telefon oraz dostęp do Internetu. 

Nic specjalnego, na pewno znajdziesz sprzęt w domu 🙂 Dla wygody – mata. Jeśli nie masz możesz wykorzystać dywan lub duży ręcznik. Będziemy także potrzebować czasem siedziska (krzesło/sofa/box) i paska do jogi (może być pasek od spodni, ręcznik).

Dostęp do programu treningowego dostaniesz natychmiast jeśli klikniesz przycisk “Kupuję” i opłacisz zamówienie.

W przypadku, kiedy wybierzesz drogę przez sklep po zaksięgowaniu płatności na adres email podany w zamówieniu otrzymasz dane do logowania do konta, które założyliśmy dla Ciebie na platformie treningowej (maks. 24h).

Oczywiście! Ten program idealnie sprawdzi się dla bliskiej Ci osoby. Napisz do mnie kontakt@justynaszarawarska.pl 

Możesz się rozciągać w ciąży, nawet powinnaś 😊 Niemniej przed wykupieniem programu skonsultuj się ze swoim lekarzem prowadzącym ciążę.

MASZ PYTANIA?MASZ PYTANIA?