Image module

Ciesz się
zrelaksowanym
i sprawnym ciałem,
nawet jeśli wydaje Ci
się, że masz za dużo
pracy, by ćwiczyć.

Sięgnij po 21-dniowy program treningowy „Rozruch dla zapracowanych”.

To coś dla mnie, kupujęTo coś dla mnie, kupuję
Image module
  • Po całym dniu siedzenia przy biurku sztywny kark i bolące plecy podpowiadają Ci, że potrzebujesz ulgi i relaksu?
  • Czujesz, że Twoje ciało potrzebuje więcej ruchu, ale w Twoim kalendarzu nie masz już miejsca na siłownię lub spotkania z trenerem?
  • A może przez pracę przy komputerze w jednej pozycji ciężko Ci już nawet podrapać po plecach i pocisz się przy wiązaniu butów?

Możesz sobie pomóc już w 15 minut dziennie! Sięgnij po program treningowy „Rozruch dla zapracowanych”, ciesz się zrelaksowanym i sprawnym ciałem, nawet jeśli wydaje Ci się, że masz za dużo pracy, by ćwiczyć.

To coś dla mnie, kupuję!To coś dla mnie, kupuję!
Image module

Zobacz, jaka zmianę możesz osiągnąć w 21 dni:

Przed rozpoczęciem treningów Monika:
  • nie sięgała do podłogi w skłonie
  • odcinek lędźwiowy i barki były sztywne
Po zaledwie 21 dniach:
  • palce dotykają bez problemu do ziemi
  • odcinek lędźwiowy i barki dużo się rozluźniły

Budzik dzwoni, a Ty po kilku godzinach snu w ogóle nie czujesz się wypoczęta. Masz wrażenie, że Twoje ciało jest jak z drewna, ale nie masz czasu zastanawiać się nad tym, czy to wina materaca, przewianie czy może wiek, bo musisz biec do pracy. Przed Tobą kolejny dzień siedzenia przy biurku. Długie godziny w jednej pozycji, z drobnymi przerwami na pójście do toalety czy szybką przekąskę. A kiedy już zamkniesz laptopa, teoretycznie możesz zająć się życiem… Ale najczęściej nie masz już siły na nic. Najchętniej zawinęłabyś się w koc z ciepłą herbatką i zasnęła przy jakimś serialu. I tak dzień w dzień. 

Powoli zaczyna docierać do Ciebie, że brak czasu na regularny ruch odbija się na Twoim zdrowiu. Czujesz sztywność w karku, coraz częściej bolą Cię plecy, a i biodra już nie ruszają się jak kiedyś. 

Myślisz o zapisaniu się na siłownię, ale pamiętasz jeszcze zbyt dobrze, że przy ostatnich trzech karnetach Twój zapał skończył się po pierwszych dwóch wizytach. Zastanawiasz się, czy trener personalny nie byłby lepszym rozwiązaniem – ale wiesz, że przy Twoim napiętym planie dnia trudno byłoby Ci zmieścić w kalendarzu godzinne spotkanie i dojazd. 

Czy jest jeszcze inna opcja? Jest!

Specjalnie dla takich osób jak Ty – chcących ruszyć z miejsca, ale przytłoczonych brakiem czasu – przygotowałam 21-dniowy program treningowy, dzięki któremu Twoje ciało znów będzie sprawne i zrelaksowane, a Ty poczujesz się 10 lat młodsza!

Czasem nawet małe zmiany mogą przynieść wielkie efekty. Dlatego szybciej odczujesz zmianę na lepsze przy regularnym treningu przez 15 minut dziennie niż katowaniu się na siłowni przez godzinę raz na jakiś czas.

Co mówią osoby, które ćwiczyły ze mną w Rozruchu dla zapracowanych:

Co wypracujemy przez 21 dni?

1
Systematyczność
Program trwa 21 dni nie bez przyczyny. Mówi się, że jeśli chcemy wprowadzić jakiś nawyk w swoje życie na stałe potrzebujemy ok. 3 tygodni. Regularny trening zagości u Ciebie na stałe.
2
Prawidłowe zakresy ruchu
Jeśli się nie ruszamy, nasze zakresu ruchu zaczynają się zmniejszać. Treningi oparte na mobility i stretchingu zwiększą elastyczność Twojego ciała i pomogą Ci utrzymać sprawność na lata.
3
Redukcja stresu i napięcia
Po każdym treningu poczujesz odprężenie. Twój umysł się wyciszy po ciężkim dniu. Będzie Ci łatwiej zasnąć, a jakość Twojego snu się poprawi, przez co będziesz się czuć lepiej kolejnego dnia.
4
Świadomość
W trakcie każdego treningu mówię o istotnych elementach i przekazuję wartościowe informacje w przystępny dla Ciebie sposób. Każde ćwiczenie tłumaczę konkretnie i bez zbędnych ozdobników.
Najlepszym lekarstwem dla Twojego ciała jest ruch.

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

nie masz siły ani czasu na intensywny trening, a chciałabyś zrobić coś dla swojego ciała,
co chwilę znajdujesz nowe wymówki, by nie zajmować się ćwiczeniami,
chcesz zadbać o swoje zdrowie i odzyskać sprawne ciało, którym jeszcze niedawno się cieszyłaś,
godzinami siedzisz przy komputerze i cierpi na tym Twój kręgosłup,
stanowczo zbyt dużo czasu poświęcasz na pracę i w gonitwie codziennych obowiązków nie dbasz o siebie,
każdego dnia borykasz się z permanentnym stresem i chcesz zredukować napięcie w swoim ciele.

Ten program nie jest dla Ciebie, jeśli:

regularnie korzystasz z treningów mobility i stretchingu,
nie masz ochoty budować świadomości swojego ciała,
Twoim wyłącznym celem jest zrobienie szpagatu,
nie zależy Ci na dbaniu o swoje ciało i zdrowie,
masz poważne problemy z kręgosłupem i/lub innymi stawami, które wymagają leczenia,
chcesz kupić ten program, żeby uspokoić sumienie, ale już teraz wiesz, że nie będziesz z niego korzystać.

Jak to wygląda w praktyce?

  • Po wykupieniu programu otrzymasz 3-miesięczny dostęp do platformy z nagranymi treningami.
  • Jedyne, co będzie Ci potrzebne do  to mata (ewentualnie dywan/ręcznik) i na niektórych treningach krzesło/sofa/box, a także pasek (np. ten do jogi albo od spodni).
  • Trenujesz samodzielnie, gdzie chcesz i kiedy chcesz.
  • Treningi odtworzysz na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu: smartfon, tablet, laptop, telewizor
  • Możesz łączyć treningi w dłuższe sesje 30- i 45-cio minutowe.

Co zawiera program treningowy?

Image
21 nagrań z 15-minutowymi treningami
co daje łącznie ponad 5 godzin ciągłego treningu
Image
Kompletny plan mobility i stretchingu na 21 dni
135 różnych ćwiczeń mobilizacyjnych i rozciągających
Image
4 testy sprawnościowe
(w ten sposób będziemy monitorować Twoje postępy)
Image
Planszę do odhaczania odbytych treningów
aby utrzymać Twoje zaangażowanie
Image
Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na FB
gdzie możesz zadawać pytania i pomagać innym
Image
Karty motywacji
którą pomogą Ci wdrożyć nawyk w swoje życie
KUPUJĘ dostęp na 3 miesiące za 127 złKUPUJĘ dostęp na 3 miesiące za 127 zł

    Zobacz fragment treningu

Po 21 dniach:

1
Będziesz umiała rozluźnić swoje bolące lędźwie po całym dniu siedzenia w pracy
2
Będziesz potrafiła rozpoznać napięcia w swoim ciele i będziesz umiała sobie doraźnie pomóc i się rozluźnić
3
Wzrośnie Twoja koncentracja, bo ból między łopatkami nie będzie Ci już przeszkadzał
4
Będziesz miała lepsze samopoczucie, bo codzienny ruch stanie się Twoim zdrowym nawykiem
5
Pozbędziesz się rozpraszającej sztywności w karku
6
Nie będziesz miała problemu, aby schylić się i podnieść coś z podłogi

Co mówią osoby, które ćwiczyły ze mną jeszcze krócej, bo 10 minut dziennie?

Ewa AsiaZofia Matylda Klaudia Kasia Agnieszka Renia Klaudia
Justyna- wspaniały trener.Dziewczyna pełna optymizmu, energii i fachowej wiedzy! Super wyzwanie-10 min to niewiele czasu z całego dnia, a coś dobrego dla ciała. Kropla drąży skałe…niech to 10 min będzie ta kroplą 🙂mojemu dziecku się udało. Regularnie małymi krokami poprawil mobiliść swoich bioderek i rozciągnięcie tylnej taśmy. Warto!!!
Ewa
Super budowanie nawyku. Brałam udział w edycji na żywo i nie zawahałam się, żeby wykupić dostęp do nagrań z treningów. Justyna jest profesjonalistką. Wybrała idealne zestawy ćwiczeń i świetnie tłumaczy każde ćwiczenie. Niby tak krótkie treningi, a widać dużą różnicę. Czuję się rozluźniona, a schylenie się czy skręty nie sprawiają mi już problemów. Warto!
Asia
Bardzo podoba mi się jak są dobrane ćwiczenia, po każdym treningu czuję się rozluźniona i rozciągnięta. Treningi tłumaczone są w przystępny sposób. Polecam każdemu, kto dużo czasu spędza przy biurku.
Zofia
Świetne zestawy ćwiczeń, które pomogły mi wyjść z beznadziejnej sytuacji z moimi plecami i rozruszać inne obolałe i zastane miejsca, a co najważniejsze – faktycznie wyrobiły mi nawyk cowieczornego rytuału dla swojego zdrowia. Polecam!
Matylda
Polecam! Super ćwiczenia, które pomogą rozluźnić całe ciało. Dobrze wykorzystany czas!
Klaudia
Świetny pomysł. Bardzo dobre ćwiczenia. Różnorodne i ciekawe, a nawet innowacyjne! Podobało mi się, jak Justyna tłumaczy – konkretnie bez zbędnych ozdobników. Super sprawa takie dziesięciominutówki. Bardzo polecam!
Kasia
Świetny zestaw ćwiczeń! Tylko 10 minut, a wykonywane codziennie daje naprawdę wspaniałe efekty dla ciała i dla ducha. Polecam gorąco🙂
Agnieszka
Przygotowany przez Justynę plan pomaga rozluźnić napięcia w ciele oraz poczuć ulgę po wielogodzinnym siedzeniu przy biurku. Po ukończeniu 21 treningów istnieje bardzo duża szansa, że zwiększysz ilość treningów rozciągających w tygodniu, u mnie tak na pewno będzie i jest! Dzięki!
Renia
Krótkie, a zarazem kompleksowe treningi, prowadzone przejrzyście i w bardzo przyjemnej, odprężającej atmosferze. Świetny relaks i ulga dla napiętego ciała, zwłaszcza po długich godzinach spędzonych przed komputerem.
Klaudia
KUPUJĘKUPUJĘ
Image module

Dlaczego możesz mi zaufać?

Nazywam się Justyna Szarawarska. Od blisko 10 lat jestem trenerką personalną, a od ponad 4 lat właścicielką prestiżowego studia treningu personalnego Invictus Training w Krakowie. Pomogłam już setkom osób wrócić do aktywności treningowej i uzyskać sprawne ciało. Moją misją jest, abyś tak jak ja zakochała się w ruchu i mogła cieszyć się zdrowiem przez kolejne lata.

Nie zawsze regularnie ćwiczyłam. Był taki moment… Ba! Nawet lata! Kiedy niczego nie trenowałam, tylko dałam się wciągnąć w wir biurowej pracy. To było tuż po ukończeniu studiów, kiedy już zawiesiłam siatkarskie buty na kołku, ponieważ kontuzja barku skutecznie wykluczyła mnie z gry. Przez ponad 4 lata byłam programistką. 8-10 h dziennie byłam przyklejona do krzesła z miniprzerwami na kawę i jedzenie. Napięcie w karku, ból w lędźwiach i łopatkach, coraz bardziej zgarbiona sylwetka… I to okropne zmęczenie, i ciężka głowa po pracy. Doskonale wiem, jak kończą się dla kręgosłupa te długie godziny spędzone za biurkiem przy komputerze bez ruchu. Czułam, że moje ciało potrzebuje ruchu, więc wróciłam do regularnych treningów. Szybko wciągnęło mnie to na tyle, że zostałam trenerką personalną. Niestety, mordercze wielogodzinne treningi jeszcze bardziej osłabiły moje ciało i umysł. Prowadziłam po kilkadziesiąt godzin fitnessu tygodniowo, mój kręgosłup powiedział pas po kilku miesiącach takiej intensywności. Dyskopatia, zwyrodnienia, okropny ból, który towarzyszył mi przy schylaniu, staniu, czy nawet leżeniu… I to był ten czas, kiedy w końcu znalazłam zdrowy balans! Wierzę, że skoro udało mi się odzyskać zdrowy kręgosłup oraz sprawność, dziś mogę pomóc też Tobie. 

Aktualnie mam na pokładzie dwie małe córeczki, prowadzę firmę stacjonarną – studio treningowe i buduję swój biznes online, by dotrzeć do większej liczby osób z moją misją. Nie mam mnóstwa czasu dla siebie i treningi muszą się wpasować w mój bardzo napięty harmonogram tygodnia. Dlatego wiem, jak ważne jest to, że trening ma być dopasowany do Ciebie, a nie Ty masz się dopasowywać do niego. I że nawet krótkie, ale regularne ćwiczenia, mogą przynieść znaczące efekty.

Daj sobie 15 minut dziennie – Twoje ciało Ci podziękuje!

ROZRUCH DLA ZAPRACOWANYCH

PROGRAM TRENINGOWY ONLINE

21 nagrań z 15-minutowymi treningami
Kompletny plan mobility i stretchingu na 21 dni
4 testy sprawnościowe
Karty motywacji
Plansza do odhaczania odbytych treningów
Dostęp do zamkniętej grupy wsparcia na FB
Image module
KUPUJĘ dostęp na 3 miesiące za 127 złKUPUJĘ dostęp na 3 miesiące za 127 zł

A może masz jeszcze jakieś pytania?

Dasz radę! Nawet jeśli nie ćwiczysz i nie rozciągasz się na co dzień, czujesz, że Twoje ciało jest zastane, to nic nie szkodzi na przeszkodzie ku temu, aby zacząć. Pokazuję progresje i regresje ćwiczeń, więc na pewno znajdziesz odpowiednią formę danego ćwiczenia dla siebie.

Nie 🙂 Raczej się nie spocisz na treningu, choć może zrobić się cieplej. W programie są pewne ćwiczenia, które dla niektórych osób z ograniczonym zakresem ruchu będą trudniejsze, ale na pewno nie będzie to intensywny trening.

Zawsze zachęcam, aby śmiało do mnie pisać.  Jeśli tylko znajdę czas, to odpowiem na Twoje pytania. 

Komputer lub telefon oraz dostęp do Internetu. 

Nic specjalnego, na pewno znajdziesz sprzęt w domu 🙂 Dla wygody – mata. Jeśli nie masz możesz wykorzystać dywan lub duży ręcznik. Będziemy także potrzebować czasem siedziska (krzesło/sofa/box) i paska do jogi (może być pasek od spodni, ręcznik).

Dostęp do programu treningowego dostaniesz natychmiast jeśli klikniesz przycisk “Kupuję” i opłacisz zamówienie.

W przypadku, kiedy wybierzesz drogę przez sklep po zaksięgowaniu płatności na adres email podany w zamówieniu otrzymasz dane do logowania do konta, które założyliśmy dla Ciebie na platformie treningowej (maks. 24h).

Oczywiście! Ten program idealnie sprawdzi się dla bliskiej Ci osoby. Napisz do mnie kontakt@justynaszarawarska.pl 

Możesz się rozciągać w ciąży, nawet powinnaś 😊 Niemniej przed wykupieniem programu skonsultuj się ze swoim lekarzem prowadzącym ciążę.

W przypadku poważnych problemów, urazów czy kontuzji zalecam kontakt ze swoim fizjoterapeutą czy ortopedą.

MASZ PYTANIA?MASZ PYTANIA?